Досить оригінальний спосіб реклами свого підприємства обрали минулого тижня працівники служби доставки “Glovo”.
Особиста чи це ініціатива самих співробітників або запланована акція підприємства?
Не відомо.
Не відомо також і те, на скільки ефективним виявився саме такий, екстравагантний спосіб популяризації служби.
Не думаю, що організатори “заходу” планували таким дивним способом загострити будь-які важливі питання Православ’я.
Складно сказати, чи домоглися учасники поставлених цілей.
Але те, що багатьох дорогою розсмішили – це точно!
Друзі, в усіх ситуаціях не втрачайте людську подобу!
Всім міцного здоров’я, мудрості і удачі!

 

КУ «Центр-077″

Категорії: Відеоблог

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *